Пошуковий запит: (<.>A=Рябокінь М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Рябокінь М. В. Теоретичні підходи щодо оцінювання ефективності функціонування фондових бірж України [Електронний ресурс] / М. В. Рябокінь, М. О. Юзвина // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2011. - № 2. - С. 259-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2011_2_27
|
2. |
Рябокінь М. В. Аналіз сучасного стану світового ринку сек’юритизації фінансових активів та перспективи його розвитку [Електронний ресурс] / М. В. Рябокінь // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2010. - Вип. 13. - С. 370-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2010_13_44
|
3. |
Рябокінь М. В. Досвід сек'юритизації іпотечних активів банками України в умовах вітчизняного фінансового ринку [Електронний ресурс] / М. В. Рябокінь // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 18. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_18_20
|
4. |
Рябокінь Р. М. Форми та методи роботи військово-патріотичного виховання в НСОУ Пласт [Електронний ресурс] / Р. М. Рябокінь, М. В. Рябокінь // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2019. - Вип. 6. - С. 232-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2019_6_24
|
5. |
Рябокінь Р. М. Навчальний зміст військово-патріотичного виховання на основі досвіду НСОУ – Пласт [Електронний ресурс] / Р. М. Рябокінь, М. В. Рябокінь // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(2). - С. 157-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(2)__37
|
6. |
Онишко С. В. Загальні концептуально-практичні аспекти впливу фінансового ринку на розв’язання боргових проблем [Електронний ресурс] / С. В. Онишко, М. В. Рябокінь // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2022. - № 24. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2022_24_16
|
7. |
Коваленко Ю. Сек’юритизація фінансових активів: сутність та причини поширення в економічних процесах [Електронний ресурс] / Ю. Коваленко, А. Гулей, В. Унинець-Ходаківська, М. Рябокінь // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2021. - № 4. - С. 177-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2021_4_23
|
8. |
Котух Є. Налагодження міждисциплінарних зв’язків між математичними дисциплінами у контексті якісної фахової підготовки майбутнього спеціаліста з кібербезпеки [Електронний ресурс] / Є. Котух, В. Любчак, Н. Мартинова, О. Страх, М. Рябокінь // Новий Колегiум. - 2022. - № 1-2. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2022_1-2_19
|
9. |
Гордей О. Д. Управління фінансовими ресурсами об’єднаних територіальних громад в умовах адаптивних змін законодавства під час воєнного стану [Електронний ресурс] / О. Д. Гордей, М. В. Рябокінь, Є. В. Котух, О. В. Новицька, Н. С. Козій // Економіка України. - 2023. - № 3. - С. 24-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2023_3_4
|
10. |
Гордей О. Д. Середньострокове бюджетне планування в територіальних громадах [Електронний ресурс] / О. Д. Гордей, М. В. Рябокінь, Є. В. Котух, О. В. Новицька // Економічний вісник університету. - 2023. - Вип. 56. - С. 162-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2023_56_22 Процес середньострокового бюджетного планування із використанням інформаційно-програмного комплексу (ІПК) "Місцевий бюджет" в територіальних громадах (ТГ) для забезпечення раціонального планування та використання коштів місцевих бюджетів. Мета роботи - обгрунтувати важливість середньострокового бюджетного планування для забезпечення стійкого економічного та соціального розвитку ТГ в умовах інтенсифікації процесів автоматизації з використанням спеціального програмного забезпечення. Під час дослідження використовувалися еволюційний (під час вивчення еволюції впровадження середньострокового бюджетного планування) і системний (в процесі вивчення алгоритму середньострокового бюджетного планування на місцевому рівні) підходи, а також основні прийоми візуалізації результатів дослідження. Використано пакет програмного забезпечення ІПК "Місцевий бюджет". Результати роботи. Дослідження присвячено розгляду алгоритму середньострокового бюджетного планування в територіальних громадах. Чітка послідовність дій під час обгрунтування доцільності використання фінансових ресурсів бюджетів громади зумовлює прискорений розвиток ТГ. Планування доходів і видатків на середньостроковий період дає змогу вивчити потенціальні напрями збільшення дохідної частини та ефективніші напрями використання фінансових ресурсів. Щорічне корегування дозволяє зменшити або унеможливлює неефективне витрачання фінансових ресурсів. Автоматизація середньострокового бюджетного планування - це важливий крок до відповідності європейським принципам фінансового забезпечення потреб та інтересів громадян. Результати дослідження можуть бути використані в таких галузях наукових знань як фінанси, гроші та кредит, педагогіка, галузь економічної та соціальної сфери, що дозволяє виявити пріоритетні напрями фінансового забезпечення рівня життя населення в ТГ. Висновки: середньострокове бюджетне планування на рівні ТГ є важливим та необхідним процесом, який дозволяє забезпечити комплексний підхід під час раціонального використання обмежених фінансових ресурсів на середньостроковий період з метою задоволення потреб та інтересів кожного члена громади. Головні розпорядники коштів завдяки місцевим цільовим програмам розвитку контролюють процес виконання результативних показників, які є невід'ємною складовою бюджетного процесу. Середньострокове планування відбувається на плановий та на два наступні за плановим бюджетні періоди. Пам'ятаємо, в процесі реалізації середньострокового бюджетного планування здійснюється щорічний зріз усіх місцевих цільових програм соціально-економічного розвитку ТГ для контролю рівня обгрунтованості розрахунку ресурсів бюджету на середньострокову перспективу. Якісне середньострокове бюджетне планування забезпечує факт використання ІПК "Місцевий бюджет" на рівні місцевих фінансових органів.
|
11. |
Гордей О. Д. Управління залишками на рахунках територіальних громад в інформаційно-програмному комплексі "Місцевий бюджет" [Електронний ресурс] / О. Д. Гордей, М. В. Рябокінь, Є. В. Котух, О. В. Новицька // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2023. - № 28. - С. 58-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2023_28_10
|
12. |
Гордей О. Особливості складання пропозицій до прогнозу бюджетів об’єднаних територіальних громад [Електронний ресурс] / О. Гордей, М. Рябокінь, О. Новицька, Є. Котух, Н. Козій // Збірник наукових праць Державного податкового університету. - 2022. - № 2. - С. 6-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2022_2_3
|
13. |
Рябокінь М. Дистанційне навчання з використання програмного забезпечення в управлінні місцевими бюджетами [Електронний ресурс] / М. Рябокінь, Є. Котух, О. Гордей, О. Новицька, Г. Мельничук // Новий Колегiум. - 2023. - № 3. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2023_3_11
|
14. |
Рябокінь М. В. Особливості бюджетного процесу в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / М. В. Рябокінь, О. Д. Гордей, О. В. Новицька, Є. В. Котух, Н. С. Козій // Економіка і регіон. - 2022. - № 4. - С. 275-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2022_4_36 Повномасштабне вторгнення, яке розпочалося 24 лютого 2022 року, внесло кардинальні зміни до бюджетного процесу як на рівні державного бюджету, так і на рівні місцевих бюджетів. Виконання місцевих бюджетів та забезпечення бюджетного процесу як на рівні адміністрування, так й на рівні функціонування інформаційно-технологічного супроводження було зумовлене воєнним станом та зазнало значних ризиків. Забезпечення виконання бюджетного процесу у 2022 році зумовлене його високим ступенем автоматизації. Зокрема, завдяки інформаційно-програмному комплексу "Місцевий бюджет" вдалося не тільки виконати усі зобов'язання місцевих бюджетів, але й вчасно здійснити бюджетне планування та затвердити місцеві бюджети на 2023 рік. Розглянуто основні зміни, які відбулися в процесі виконання місцевих бюджетів в умовах воєнного стану. Визначено основні нормативні документи, які було прийнято для уникнення ризиків невиконання бюджетного процесу місцевими фінансовими органами.
|